jannika 2009.06.04. 22:59

Domestic affairs

A zuhany alól egy szál törülközőben kollégiumi apartmanunk folyosójára jókedvűen kipenderülve szembetaláltam magam.... egy arab terroristával. Egy sötét bőrű alak meredt rám, sűrű fekete szakállal és szemöldökkel, kendőkbe bugyolálva. Halkan felsikoltottam, és lepergett előttem a pocsék minőségű videó, melyben megkötözve, zsákkal a fejemen vagyok látható vérben forgó szemű muzulmánok gyűrűjében a világ híradóinak esti kiadásában, BBC-től elkezdve Hír TV-ig az alábbi felkonferálással: „Magyar diáklányt ejtett túszul az Al-Kaida észak-németországi, eddig teljesen ismeretlen csoportja, mely a magyar katonák azonnali kivonását követeli Afganisztán egész területéről. A 23 éves J.A. németországi bevándorlókat érintő témában kutatott Hamburgban, valószínűleg ekkor figyelt fel rá  a kikötővárosban feltehetőleg csak pár hónapja tevékenykedő iszlám fundamentalista egység.

 

De még mielőtt ez megtörtént volna, ott termett a folyosón lakótársam, Katharina. És kiderült, hogy a szőrcsimbók az ő pasija, aki egyenesen Hongkongból jött haza szabadságra. (Ez számomra kissé zavaros.) Akkor vettem észre, hogy az egyik kendő igazából egy sál, a másik meg egy sapka… (Ugyanis itt jelenleg körülbelül 13 fok van, ha jól láttam, Katharinán a téli kabátja volt rajta).

 

Katharina említette, hogy a barátja a héten érkezik, de nem gondoltam volna erről a kislábujja aprócska hegyéig germán nőszemélyről, hogy összeáll akár egy árnyalattal is sötétebb bőrű fickóval. És most rasszista voltam és kirekesztő? Mindenesetre nagyon-nagyon remélem, hogy nem ma találkoztak először a csávó megérkezte óta, és álmomat semmilyen gyanús tevékenység robaja nem fogja megzavarni… Ebben a nyomorult, gyufás skatulyákból összetákolt paneltömbben, ahol tisztán hallom füldugón keresztül, ha valaki a konyhában felszeletel egy fej hagymát…

A bejegyzés trackback címe:

https://bummbele.blog.hu/api/trackback/id/tr381164500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása