jannika 2009.04.27. 23:55

Ihlet híján

Egy (talán egyetlen?) kitartó olvasómtól azt a visszajelzést kaptam, hogy mintha kissé megcsappant volna az ihlet e hasábokon (e internetes felületen?). Sajnálattal kell közölnöm, hogy itt a mindennapjaim feleannyira sem izgalmasak, mint ahogy azt valaha megszoktam – a mai nap fénypontja a vásárláson kívül (egy póló és egy kardigán, leértékelve…) az volt, hogy felbukkant egy újabb lakótársam, a fantom-orosz, és kiderült, hogy a különböző ételtartalékok, melyekről eddig azt hittem, a rég hazatért francia fiúk hátrahagyott készletei, igazából az ő tulajdonát képezték. Képezték, múlt időben, ugyanis az összes teáját elfogyasztottam, a zöldséget pedig megettem. Ez tehát a böjtje a kezdeti kommunikációs képtelenségnek: Thomas (a német lakótárs, aki negyven éves, minden hétvégén hazamegy, és az anyukája eleségpakkjából él hétről hétre) lehet, hogy említett olyasmit beköltözésem süketen töltött első napján, hogy a középső szekrény az oroszhoz tartozik. Bár én nem emlékszem, és simán el tudom képzelni, hogy az ő felfogásában ennek a ténynek akkor nem volt információértéke.

  Reggel hallottam amúgy új lakótársam neszeit a fürdőszoba felől, kb. egy óráig zuhanyozott, aztán hajat szárított hosszú, hosszú perceken át. A folyosón utána friss, Axe-reklámot idéző illatok terjengtek, az ingerszegény környezet miatt kiéhezett képzeletemben pedig már láttam is egy fess, dús hajkoronájú legényember alakját, akivel a sors gonosz fintoraként pont a kiköltözésem előtti pár napban szeretünk egymásba – aztán este mosogatás közben a konyhában összefutottam a valós, két méteres, tüsihajú, tányérképű szláv óriással. Ennyit erről.

No de mire használta akkor a hajszárítót?

 

(a képen a régen laktanyaként szolgáló kollégium épülete látható.)

A bejegyzés trackback címe:

https://bummbele.blog.hu/api/trackback/id/tr981090610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása