Egy csellista fickó és egy bajszos brácsás hölgy járt ma a Periscope Studióban, egy számítógépes játék zenéjéhez készítettünk felvételt. Régi gordonkás éveimnek emlékétől érzékenyülve beszédbe elegyedtem a sráccal, és meg se lepődtem, hogy a bemutatkozás után az első kérdése ez volt:

- Te ugye Dél-Amerikából jössz?

E kérdés másik változata Spanyolországra szokott vonatkozni, és a nevem szappanoperabeli hangzása mellett azt az indokot is fel szokták hozni, hogy az akcentusom spanyolos. Ezt is hallottam már sokszor, még Dortmundban. Legközelebb azt fogom válaszolni az ilyen jellegű kérdésekre, hogy sí, sí, soy argentino, y tú? A csütörtöki buli előtt az éjjelnappaliban egy mukkot nem szóltam, ennek ellenére az arab eladó megérdeklődte, kegyed española ?...

Kivétel akadt azonban: a lengyel lány arra tippelt, hogy román vagyok…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bummbele.blog.hu/api/trackback/id/tr431094214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása